کانون سفیران آفتاب، سالهاست که با مجموعه ها و شرکت های مختلفی کار می کند و از این حیث، سابقه بسیار خوبی دارد. بخشی از این ارتباط به خاطر خلق ایده ای است که توسط کانون انجام….

Creating an Idea
خلق ایده

کانون سفیران آفتاب، سالهاست که با مجموعه ها و شرکت های مختلفی کار می کند و از این حیث، سابقه بسیار خوبی دارد. بخشی از این ارتباط به خاطر خلق ایده ای است که توسط کانون انجام می شود. خلق ایده نیاز به تیم های متخصص و مجربی دارد که به محیط و شرایط را به خوبی درک کرده باشند و هدف را نیز به درستی شناسایی کرده باشند. خلق ایده های ناب و مناسب ، یکی دیگر از کارهایی است که در کانون سفیران آفتاب صورت می گیرد.  در اجف مارکتینگ همواره سعی می شود تا ایده های جذاب و خوبی به مشتری ها ارائه گردد.

Creating Mottos
تالیف شعار

اگر دنبال این هستید که برای برند ، مجموعه یا شرکت یا مراسمی خاص شعاری زیبا تالیف کنید، می توانید روی کانون سفیران آفتاب حساب خاصی باز کنید. یک شعار زیبا و معنادار می تواند به جذابیت یک برند یا شرکت بیفزاید و به آن اعتبار بدهد. در اتاق فکر و ایده پردازی سفیران آفتاب، تیم های خلاقی وجود دارند که می توانند شعارهای زیبا و مناسبی را تالیف کنند و آن را به افراد ارائه دهند. یادتان باشد که تالیف یک شعار مناسب، نیاز به آگاهی از شرایط و نیز تجربه کافی دارد.

Script Writing
نگارش سناریو

سناریوهای تبلیغاتی باید به شکلی نوشته شوند که جذابیت کافی را داشته باشند. سفیران آفتاب در اتاق فکر خود ، سناریوهایی عالی را برای تبلیغات شما می نگارد و به این شکل باعث می شود تا محصول یا برند شما بیشتر دیده شود. برای نگارش یک سناریوی مناسب، نیاز به افراد خلاق و متخصص است که کانون سفیران آفتاب در اختیار دارد. کافی است تا به این مجموعه اعتماد کنید تا سناریویی جذاب و عالی را برای تبلیغ خود داشته باشید. نگارش سناریو با قیمتی بسیار مناسب برای افراد انجام می شود.

Character Creation
خلق کاراکتر

از دیگر خدمات دپارتمان فکر و ایده پردازی کانون سفیران آفتاب ، خلق کاراکتر است. این کاراکترها یا شخصیت ها در تیزرهای تبلیغاتی به کار گرفته می شوند و باعث دیده شدن هر چه بیشتر یک محصول یا شرکت می شوند. هر چقد که یک کاراکتر خلاقانه تر و هدفمندتر تهیه شود ، تاثیر بیشتری در بهتر دیده شدن تبلیغ خواهد داشت و باعث جذابیت بیشتر یک تیزر خواهد شد. برای خلق یک کاراکتر، سفیران آفتاب از تیم های متخصصی استفاده می کند که سالهاست فضاهای تبلیغاتی را می شناسند و روی انها مطالعه کرده اند.

Brand name Design
طراحی نام برند

نام یک برند اثر زیادی روی مخاطب دارد. نام یک برند باید در عین حال که زیبا و جذاب باشد ، تداعی کننده شرکت تولید کننده آن نیز باشد. سفیران آفتاب با تیم های متخصصی که در اختیار دارد می تواند نام های بسیار خوبی را برای برند شما پیشنهاد دهد. این نام ها بر اساس ساعت ها کار کارشناسی و حرفه ای ارائه می شوند و باعث می شوند تا یک برند در بازار و در فضای تبلیغات به خوبی دیده شود و همین موضوع باعث رشد بیشتر آن خواهد شد. طراحی مناسب نام برند را از سفیران آفتاب بخواهید.